poniedziałek, 6 kwietnia 2015

PRZEGLĄD SZAF #1 +przeprosiny


Cześć wszystkim !
Na samym początku chcę Was przeprosić za to, że w zeszłym tygodniu oraz wczoraj i sobotę nie pojawiły się posty. Było to spowodowane tym, że mój laptop złapał groźnego wirusa. Ale na tyle dobrze mój wujek go "uratował".
Dobra już Was nie zanudzam i przechodzę do tematu.
Dziś zajmiemy się PRZEGLĄDEM SZAF użytkowniczki natalcia1112.
Na wstępie powiem, że u dziewczyny w szafie nie znalazłam nic co byłoby już niemodne.

ubrania na TAK
W szafie znalazłam przecudowne ciuszki na każdą okazję. Ponadto jest tam dużo perełek m.in.: 

•Column Dress
•Hot Buys Drape Scarf
•Dior Silk Couture Dress
•Leather Trenchcoat

dodatki na TAK

Szafa z dodatkami aż promieniuje tymi perełkami. Szafa jest ogromna i trudno mi było wybrać te najlepsze torebki, buty czy też inne dodatki. Wyróżniam te najlepsze:
•Shopping Bags
•Peach Suede Platforms
•Crystals Shoulder Bag
•PPQ Gaucho Hat

A Wy ? Co sądzicie o przeglądzie ? :)
JUŻ ZA TYDZIEŃ PRZEGLĄD SZAF 
Ciacho04.

2 komentarze:

  1. Oczywiście masz ogromny wybór i chciałam umieścić wszystkie, ale niestety obrazek musiałby być maksymalnej wielkości. ;D A poza tym, niestety robiłam to na szybko, bo miałam laptop w naprawie :c Jak najbardziej zgadzam się z Tobą ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi się ubrania natalii, jednak ma więcej innych "perełek" jednak nie oszukujmy się żadna z nas nie ma lepszej szafy od Wiki i od razu zgryźlwe komentarze STOP nie podlizuje się tylko stwierdzam fakty xd
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń