czwartek, 26 lutego 2015

Stylizacje- CP

Hej Wam. Dziś mam dla Was stylizacje z kolekcji do Callie's Picks. Zapraszam do lektury. ;-)
                                                             
                                                                Co polecam?
Do polecenia mam 3 rzeczy, postanowiłam, że będę je opisywać, aby post nie był nudny.

1. Śliczny blezer, dawniej z Valentino. Uważam, że dzięki tym ćwiekom na dole nie jest nudny.
2. Oryginalna bluzka. Niestety nie wiem z jakiego dawniej pochodziła sklepu. Oliwkowy kolor jest cudowny, więc tej rzeczy nie mogłam się oprzeć i musiałam ją zakupić.
3. Kurteczka, dawniej z B.Bizou, "zrobiła się" bardzo cenna po wyjściu ze sklepu, choć nie dziwię się. Zawsze chciałam ją mieć i bardzo się cieszę, że nasza kochana Callie mi ją sprezentowała. ;-)
4. I moja najlepsza rzecz z kolekcji- spódniczka moro, dawniej Archive. Zakochałam się w niej! Zdecydowanie polecam!

                                                                       Stylizacje :

Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem ♥ Najlepszy komentarz pod tym postem wynagrodzę upominkiem do apartamentu. :)

2 komentarze:

  1. Mam blazer od Valentino i spódnice moro z oryginalnych sklepów i teraz się zastanawiam po co tyle wydawałam. Stylizacje bardzo mi się podobają, szczególnie ta po prawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się najnowsza kolekcja CP :)
    Jest tam kilka rzeczy, których od dawna poszukiwałam *-*
    Nareszcie skusiłam się na zakup spódniczki w moro- 13 sd to dla mnie nic w porównaniu z cenami w bazarze ^^.Spodobała mi się 2 stylizacja. Jest zwiewna i letnia. Dobrałaś świetne elementy kreacji do tej ślicznej, oliwkowej bluzeczki. 1 stylziacja nie jest zła, aczkolwiek czegoś mi w niej brakuje ;c Pomimo wszystko stylizacje są piękne, autorka prac znów się postarała :) Pozdrawiam pauli338 :)

    OdpowiedzUsuń