piątek, 27 lutego 2015

Stylizacje- The Jet Set

Hej! Nie przedłużając zapraszam do czytania.
Kolekcja jest świetna, o wiele lepsza od poprzedniej według mnie. Rzeczy są świetne, zakupiłam 11 rzeczy, co dla mnie jest szokiem, bo zostało mi 6 sd o.O.
                                                   
                                                                  Co polecam?
1. Futerko, oryginalne, kolor cudowny, co tu dużo mówić? - genialne!
2. Top. Nie zwykły, bo w print, ale jaki print? W krzyże! Takich rzeczy jest mało na stardoll więc musiałam go zakupić. :)
3. Tak, ten szalik był na manekinie dla mężczyzn. I co z tego? Ważne, że pasuje i na moją doll. :)
4. Takich spodni już od dawna szukałam, nie zwykłe czarne, ale ze złotem wyglądają idealnie.

                                                                  Stylizacje:
Pod poprzednim postem ukazały się tylko 2 komentarze, tak więc upominek wędruje do pauli338.
Gratuluję! Zgłoś się do mnie- szklanka9
.

                                               

1 komentarz:

  1. Ślicznie dziękuję za zwycięstwo :)
    Kolekcja nie przypadła mi szczególnie do gustu :c
    Natomiast stylizacje które są powyżej zachęcają mnie do zakupu niektórych ciuszków :) Obie stylizacje są dosyć dostojne, eleganckie. Panuje w nich porządek, nie ma przepychu. Ostatnio spodobały mi się złote dodatki. Nie ma słów by opisać te stylki :) Zostawiam ogromny plus za kreatywność :) Pozdrawiam pauli338 :)))

    OdpowiedzUsuń