środa, 18 lutego 2015

stylizacje


2 komentarze:

  1. Obie stylizacje są meeega pozytywne. :) Natomiast moją większą uwagę zwróciła 2 stylizacja. Jest leciutko na luzie, ale za to jaka elegancka. Ubrania i dodatki są tak świetnie dobrane, że aż sama chciałabym taką stylizacje na mojej doll. Kolory idealnie do siebie pasują, gdyż są pozytywnymi i podstawowymi kolorami :) Jestem pozytywnie zaskoczona dwoma stylizacjami :) Pozdrawiam pauli338

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są fantastyczne jak zawsze. Bardziej spodobała mi się pierwszy outfit. Jest on taki elegancki, co mi się bardzo podoba. Kolory są świetnie dobrane. Bardzo podoba mi się te piękne futro. Buty Sonia Rykiel pasują do wszystkiego. Druga stylizacja jest taka wieczorowa.Gruby, ciepły sweter, buty na obcasie i torebka. Wszystko wygląda jak na randkę. Stylizacja jest bardzo ładna. Ten sweterek jest naprawdę piękny. A twoja doll jak zawsze cudowna. Ogółem świetnie stylizacje!

    Wikusia1477

    OdpowiedzUsuń