wtorek, 3 marca 2015

Makijaż #1

#1

Witam, jestem nową redaktorką na okres próbny.  Nie za bardzo umiem pisać powitania, więc napiszę najważniejsze informacje. Mam na imię Aurelia, mam 17 lat.. Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem QueenRoyal. No to zapraszam do głównej części posta :)

 ________________________________________________________________________

 

Pokażę wam dzisiaj makijaż który wymyśliłam na szybki letni wypad.

Jest on w kolorze intensywnej czerwieni :)




Mam nadzieję że makijaż się podobał.
Jeśli chcecie zobaczyć coś konkretnego w kolejnym poście, przysyłajcie mi linki do zdjęć. 
Możecie też pisać w jakich kolorach chcecie zobaczyć kolejne makijaże.
A więc do zobaczenia.

QueenRoyal.






1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na długo :) A co do makijażu nic dodać nic ująć, bardzo mi się podoba :) Jest po prostu letni i dojrzały. W sumie tak się teraz zastanawiam, jakby to wyglądało z użyciem troszku koloru żółtego (?) ;) Trzymam za Ciebie kciuki i Gratuluję :* Pozdrawiam pauli338

    OdpowiedzUsuń