sobota, 28 marca 2015

Powitanie


Cześć Kochani!
Chciałam Was serdecznie powitać na tym blogu, gdyż jestem tutaj nową redaktorką.
Będę prowadzić 2 działy mianowicie:
a) METAMORFOZY w soboty
b) PRZEGLĄDY SZAF w niedziele.
...
Może chcecie się czegoś o mnie dowiedzieć ?:)
Otóż to! Mam na imię Julka, na Stardoll jestem pod nickiem
pauli338
Mam 14 lat i 64 level.
Pochodzę ze śląska :)
Nie mam wielkiego doświadczenia w pisaniu na blogu, więc boję się też tego jak mnie zaakceptujecie.
Chciałabym być systematyczna, ale jak zdążyliście pewnie zauważyć-  jeszcze się uczę.
Tak więc, nie przedłużając chcę Was zaprosić do mojego pierwszego posta, który pojawi się o godzinie 13:00
Na dole zamieszczam wizerunek mojej doll.

1 komentarz:

  1. Witam i powodzonka w piasniu :D ! i kto teraz będzie komentować co?:D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń