środa, 4 marca 2015

Makijaż #2

Witam dziś kolejny make-up :3

z Tego względu iż zbliża się wiosna postanowiłam zrobić lekki wiosenny makijaż .

========================================================

połączyłam kilka kolorów zieleni, oczywiście biała i czarna kredka do oczu bo bez tego się nie obejdzie, tusz do rzęs i ostatni element nadający charakteru ! pomarańczowa szminka :)


Całość :


 przybliżenie oczu :


i na koniec kosmetyki które potrzebne są do wykonania wiosennego makijażu ;)


 A teraz żegnam się i bez dłuższej rozprawki zapraszam do przeczytania kolejnego artykułu za tydzień ;-) 
QueenRoyal.



6 komentarzy:

  1. Barwy są dosyć monotonne, ani trochę nie przypominają mi barw wiosennych. Kolory nie są do siebie dopasowane i ten kolor szaro-niebieski absolutnie nie pasuje do pomarańczowych ust. Moim zdaniem makijaż powinien być wykonany w żywych kolorach, mam na myśli:
    *cienie w kolorach: jasna zieleń, żółty, pudrowy róż lub czerwień.
    *lekki czarny eliner lub kredka do oczu + tusz do rzęs.
    *kości policzkowe: delikatnie podkreślone.
    *usta naturalne.
    *brwi podkreślone brązową kredką.
    Jedynym plusem wizażu jest śliczna fryzura. Niestety dzisiejsze wydanie nie przypadło mi do gustu :/ Ale próbuj dalej, następnym razem upewnij się czy wszystko do siebie pasuje. Może i nie zostawiam najlepszego komentarza, ale jest on szczery i po prostu wyjdziesz na tym lepiej. :) Pozdrawiam pauli338

    OdpowiedzUsuń
  2. Sory, ale mi też się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem słowa krytyki , gdybym tylko miala wiecej kosmetykow wygladalo by to lepiej, tym razem nie popisalam sie ze wzgledu na pospiech :)
    QR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przejmuj się naszymi opiniami :) Uwierz mi z czasem będzie coraz lepiej. To nie są konkretne słowa krytyki, po prostu mówimy Ci co masz poprawić, nad czym popracować :) Nie bierz tego na poważnie :) Pozdrawiam Cię gorąco pauli338 :*

      Usuń