wtorek, 3 marca 2015

Stylizacje- Nelly.com

Hej Wam! Jestem chora i dlatego wczoraj nie pojawił się post :/
Nie będę przedłużać. Zapraszam do czytania ;)

Kolekcja do Nelly.com pozytywnie mnie zaskoczyła. Większość ubrań mi się podoba. :)

                                                                Co polecam?
Wybrałam 3 rzeczy. :)

1. Bluzka. Po prostu świetna. Nie ma co o niej pisać, napis jak i wykonanie niczego sobie. ;-)
2. Spódniczka. Nie byłam co do niej przekonana na manekinie, ale dosyć dobrze leży ona na doll. Pomyślałam, że wartą ją mieć w szafie.
3. Ten kardigan to prawdziwe cudeńko! Kolor- pudrowy róż, mój ulubiony ♥ A cena? Myślałam, że będzie droższy.

                                                                         Stylizacje:

Z góry dziękuję bardzo Ciacho04 za ciuszki ♥ :*

1 komentarz:

  1. Nowa kolekcja sklepu nelly.com niespecjalnie przypadła mi do gustu, aczkolwiek jest kilka rzeczy nad którymi waham się z zakupem :) Co do stylizacji obie bardzo mi się spodobały. Jest to spowodowane zapewne barwami, które do siebie idealnie pasują. W drugiej stylizacji ewidentnie czuć powiew wiosny. Natomiast w pierwszej wykryłam kawałek mojej doll, w sensie styl ubioru :) Stawiam na wielki plus dla tych stylek :) Pozdrawiam pauli338

    OdpowiedzUsuń