sobota, 28 marca 2015

Metamorfoza #1


Cześć wszystkim ! :)

Chciałabym Wam przedstawić moją I metamorfozę wykonaną na użytkowniczce Szklanka9.
No to lecimy :
A) makijaż (twarz) ;)



PRZED: Elementy twarzy są bardzo ładnie dobrane, makijaż- rewelacja. Nic dodać,nic ująć :)

PO: Za dużo to nie trzeba było zmieniać. Podkreśliłam lekko oczy cieniami w odcieniach brązu i beżu, pomalowałam rzęsy, brwi oraz zrobiłam kreski czarnym eyeliner'em.


B) Ubiór (styl) ;)
PRZED: Stylizacja bardzo mi się spodobała. Jest z lekkim "pazurem", ale i zarazem elegancka. Bardzo chciałabym mieć tę sukienkę, ale niestety zabrakło mi pieniążków :c


PO: Stworzyłam stylizację elegancką, lecz ma ona pewien "haczyk". Wydaje się być swobodna, ale dekolt sprawia, że ma w sobie trochę ciemnej strony. Każdy może zinterpretować ją w inny sposób.  


A Wam spodobał się makijaż i stylizacja ? :)
 (nie ukrywam, że lekki stres jest).
Koniecznie napiszcie swoją opinią (bądźcie szczerzy do bólu, przyjmę wszystkie komentarze, nawet te negatywne) :D

A już dziś możecie zgłosić się do darmowych metamorfoz wpisując komentarz :)
Do jutra :)

1 komentarz:

  1. Szczerze powiedziawszy Szklanka9 wygląda o wiele lepiej jak ty ją ubrałaś i pomalowałaś niż wyglądała, bardzo podoba się się już ten dział ze względu ns to iż widać Twoje zaangażowanie i Twórczość ;)
    QueenrRoyal.

    OdpowiedzUsuń